список літератури формування біологічних понять

список літератури формування біологічних понять

Групи понять. Означення груп. Прості. Первинні поняття, що відповідають окремим елементам основ наук. Складні. Більш узагальнені поняття, що вбирають низку простих. Спеціальні.  Загальнобіологічні. Наскрізні поняття, що охоплюють знання про біологічні закономірності будови, життєдіяльності та розвитку живої природи. З аналізу програми шкільного курсу біології випливає, що від учнів вимагаються вміння з таких видів діяльності: · навчальної (самостійна робота з підручником біології, із зошитом); · пізнавальної (розпізнавання рослин, тварин, їхніх ознак, порівняння будови, функцій організмів різного ступеня складності, формування висновків, узагальнення матеріалу з позицій провідних біологічних понять) Список рекомендованої літератури. 1. Барна І.В. Загальна біологія. Збірник задач. – Тернопіль: Видавництво «Підручники та посібники», 2008. – 736. 2. Білявський Г.О., Падун М.М., Фурдуй Р.С. Основи загальної екології.-.; 1995.  В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці. Переглядів: 1274. <== попередня сторінка. наступна сторінка ==>. Методичні рекомендації. Систематизация словесных приемов. Список використаної літератури. Запровадження. Щоб осягнути природу біологічного пізнання необхідно позначити предмет дослідження та то, на чому засноване пізнання (методи дослідження). Комплекс біології вивчає світ живого, закономірності живих систем (сучасне уявлення). Причому ході розвитку біології та інших наук про живому відбувалося зміна їх предмета дослідження  Формування понять про біоценозах, екосистемах, біосфері ще більше розширюють предмет біологічної науки до надорганізменного рівня. Біологія перейшла до біосферному іпопуляционному мисленню. Схожий процесу розширення предмета відбувається у глиб організму нині. Список літератури. Головацький.С., Черкасов.Г Анатомія людини. Посібник для студентів вищих навчальних закладів. —Вінниця:Нова книга, 2016. Т. 1— 368. Т. 2 - 456. Фізіологія (ВНД та вікова) з основами генетики :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. О Боярчук, Самчук ; Держ. закл.  Кафедра української мови і літератури, іноземних м Кафедра туризму, документних та міжкультурних кому Кафедра журналістики, видавничої справи, поліграфі КОЛЕДЖ "ОСВІТА". Спеціальності і академічні групи. 1 КУРС. Предмети, що викладаються в коледжі "Освіта". Список літератури. Зарубіжна література. Список літератури (ІІ семестр). Німецька мова за професійним спрямуванням. Перелік питань для диференційованого заліку. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать быстро - курсовую работу по теме 'Методика формування системи екологічних понять при вивченні курсу 'Біологія тварин''. Раздел: Педагогика. Тут найдется полное раскрытие темы -Методика формування системи екологічних понять при вивченні курсу 'Біологія тварин', Загружено: 2014-10-25 Список використаної літератури. Введення. Щоб зрозуміти природу біологічного пізнання необхідно позначити предмет дослідження і те, на чому грунтується пізнання (методи дослідження). Комплекс біологічних наук вивчає світ живого, закономірності живих систем (сучасне уявлення). Причому в ході розвитку біології та інших наук про живе відбувалася зміна їх предмета дослідження  Формування понять про біоценозах, екосистемах, біосфері ще більше розширюють предмет біологічної науки до надорганізменного рівня. Біологія перейшла до біосферному і популяційному мисленню. Подібний процес розширення предмета триває і в глиб організму в даний час. Список рекомендованої літератури Основна література: 1. Бесчасний.П. Лабораторний пракктикум з біофізики: навчально-методичний посібник [Текст].П.Бесчасний. – Херсон: вид-во ПП Вишемирський.С., 2017.  Список рекомендованої літератури Основна література: 1. Андрейчин М.А. Класифікація інфекційних і паразитарних хвороб М.А. Андрейчин,.О. Руденко, О.Л. Івахів, М.Д. Чемич. – Тернопіль: Укрмедкнига, 2002.  - Формування понять про досягнення біологічних наук та їх значення у житті людини. - Формування вмінь використовувати знання основ наукових досліджень на практиці. Посібник містить календарне планування, розробки усіх уроків, практичних робіт і лабораторних досліджень, зразки робіт для поточного та тематичного контролю - Уроки біології 7 клас: книжка для вчителя - Список використаної літератури.  Уроки біології 7 клас: книжка для вчителя - О.М. Кулініч 2015. Список використаної літератури. УРОКИ БІОЛОГІЇ - 7 клас - до підручника Л. І. Остапченко. 1. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Методика вивчення літератури. Провідне місце у системі форм самостійної роботи належить роботі з книгою. Передусім це стосується вивчення суспільних і гуманітарних наук, де книга є найважливішим засобом засвоєння змісту науки. Основи формування навичок самостійного читання закладаються в середній школі. Однак вони часто виявляються недостатніми для успішного навчання у вузі. Студенту під час самостійної роботи доводиться вивчати різні види літературних джерел, зокрема наукової літератури. Вони відрізняються від інших авторською інтерпретацією сформульованих найважливіших теоретичних положень. Педагогіка і освіта » Формування екологічних понять на уроках біології » Теорія розвитку біологічних понять. Сторінка 1. Дослідженнями багатьох методистів-біологів була відкрита основна методична закономірність свідомого і міцного засвоєння знань. Вона полягає в планомірному утворені і розвитку понять у учнів в процесі вивчення. За останні десятиріччя в методиці біології склалась і закріпилась теорія розвитку понять в процесі вивчення. Поняття допомагають людині в її поступовому пізнанні світу. Оперування поняттями, по визначенню Ф. Енгельса, і є мислення. Поняттями людина мислить. Думка відоб Список літератури 1. Бичко Історія філософії: Підручник Бичко, І Бичко,. Г. Табачковський. –.: Либідь, 2001.  Використання поняття “аналогія” дає змогу відкрити діалек-тику внутрішнього і зовнішнього під час формування біосоці-альності. Якщо ми передбачимо, що її поява є наслідком гомоло-гії, тоді можна стверджувати: виникнення біосоціальності було закладене в генетичній (внутрішній) програмі і просто реалізу-валося за певних умов. Чимало біологічних термінів на позначення одного й того самого поняття виникло в різний час унаслідок пошуку оптимального найменування, сприяючи виникненню термінів-синонімів. Менш уживані синоніми подано в кінці статті нормативного ширше вживаного терміна: лактóза (рос. лактоза, англ. lactose) дисахарид, що утворюється в молочній залозі людини та ін. ссавців, є основним вуглеводом у харчуванні іхніх малят.  Список поданих словників відкритий для поповнення. Список словників біологічних наук. Словники 20-30х рр. ХХ ст. Список використаної літератури. 1. Антоненко-Давидович Б.Д. Як ми говоримо. —.: Либідь, 1991.  Список використаної літератури 1. Маклаков.Г. Общая психология: Учебник для вузов. — СПб.: Питер, 2005.  1. Біологічне, соціальне й культурне в людині. 2. Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність. 3. Психологічна структура особистості. 4. Спрямованість особистості. Знання і застосування на практиці етапів формування і розвитку біологічних понять на конкретному уроці має для учителя суттєве значення. Це дозволяє вибрати найбільш ефективне поєднання методичних прийомів організації розумової діяльності учнів у відповідності із задачами уроку. Урок формування нових понять має структуру відповідно названим етапам. Розвиток загальнобіологічних понять від уроку до уроку всередині курсу і від курсу до курсу визначає необхідність включення в той чи інший урок окремих етапів в залежності від логіки роботи вчителя.  Список використаної літератури. 1. Биологические экскурсии: книга для учителя. Измайлов, Михлин. Е., Шашков Э, Шубкина Л/ М. “Просвещение”, 1983 г. Список літератури. Зарубіжна література. Список літератури (ІІ семестр). Німецька мова за професійним спрямуванням. Перелік питань для диференційованого заліку. У науковій літературі є безліч дефініцій цього поняття, адже воно є одним з ключових для дослідження мовної картини світу. На сьогодні не існує єдиного визначення поняття «концепт», адже різні дослідники трактують його по-різному, що створює велику кількість визначень. Термін “концепт” походить з латини: conceptus – поняття від concipio – збирати, вбирати у себе; представляти; уявляти, формулювати; утворювати.  Таким чином, процес формування концепту – це процес скорочення результатів пізнання дійсності до меж пам’яті людини та співвіднесення їх з вже раніше засвоєними культурними цінностями, вираженими в релігії, ідеології, мистецтві тощо. Список використаної літератури.28. Вступ. Екологія нині набуває провідного значення в біологічній науці. Знання екологічних закономірностей тепер необхідна для всієї діяльності людства на нашій планеті у зв’язку з загрожуючими для його існування прогнозами. Екологія синтезує аналітичні дані галузей біологічної науки і розглядає життя в їх взаємозв’язках з навколишнім середовищем і між собою, тобто так, як у природі.  Тому вирішено висвітити в курсовій роботі проблему формування екологічних понять у шкільному курсі біології у розділі “Рослини”. Завдання: 1. Зробити аналіз шкільної програми розділу “Рослини”, тем, в яких формуються екологічні поняття. Якщо близькість понять «психологічне благополуччя», «суб’єктивне благополуччя», «задоволеність життям», «щастя» та «якість життя» обумовлюється наявністю оціночного емоційного компоненту, що відображається в категоріях «добре-погане», «приємне-неприємне» та має, так би мовити, «гедоністичне» коріння, то близькість «психологічного благополуччя» та «психологічного здоров’я особистості» можна пояснити з позиції позитивного функціонування особистості.  Третя група факторів – біологічні фактори. В літературі існує думка, що генетичні фактори також можуть пояснювати індивідуальну різницю в психологічному благополуччі.  Джерелом його формування є збереженість біологічних систем організму, а Список літератури. 2015-05-12. 571.  Другим соціальним чинником формування людської психіки стало мовлення. Виникнення мовлення спричинює три найсуттєвіші зміни в психічній діяльності людини: позначаючи словами чи словосполученнями предмети та явища, мовлення допомагає вирізнити ці предмети, скерувати на них увагу; дає змогу абстрагувати та узагальнити важливі ознаки предметів та явищ, що перетворює мовлення на важливе знаряддя мислення; слугує головним засобом передавання інформації.  Біологічна безсторонність виявляється у тому, що пізнання явища незалежне від суб'єктивного ставлення до нього з боку людини. 1. Поняття “біологічна безпека” Біологічна безпека є новим терміном, що не так давно увійшов у наше життя. Серед багатьох визначень біобезпеки можна виділити три основні групи.  Залишимо філософам вирішувати, які чинники є визначальними у формуванні етичного рівня суспільства в цілому та окремих його членів. Очевидним є інше: відкладати дотримання моральних норм і правил у біомедичних дослідженнях і лікарській практиці до тих пір, поки не розбагатіємо, неприпустимо і навіть небезпечно для будь-якого суспільства.  На 1981 рік бібліографічний список англоамериканської літератури з екологічної етики нараховував більш 3200 найменувань. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ. 1. Абульханова - Славська.А. Стратегія життя. М.: Думка, 1996. 2. Акілова 3.Т., Пєтушкова Т. І., Пацявічуте.А. Моделювання одяг на основі принципу трансформації: Нові прийоми розробки модні форм одягу: Учеб.пособие. М.: МГТА, 1993. 3. Андрєєва Г.М. «Соціальна психологія», М.1998. 4. Андрєєва І.А. Мода і культура одягу.  21. Канівський Е.Н. Формування смаку покупця. М.: Знание, 1981. 22. Кащенко О.Д., Козлова Т.В. Покупцеві про одяг і моду. М.: Економіка, 1986. 23. Кілошенко М. І. Дизайн одягу як результат творчої уяви СПб.: СПГУТД, 1998. 24. Кілошенко М.І. Індустрія моди: проблеми психологічного аналізу діяльності фахівців. Список літератури. 1. Выготский Л Воображение и творчество в детском возрасте. — М.: Просвещение, 1967.  3. Розкрийте історію становлення поняття "естетика" й основну проблематику науки, сформульовану О. Баумгартеном. 4. Проаналізуйте проблеми, котрі досліджує естетика як своєрідна галузь наукового знання. 5. Охарактеризуйте об'єктивні підстави зародження естетичних ідей в добу античної Греції. 5 Список літератури. Тема. Дослідження біологічних oб'єктів. Повні уроки. Мета. сформувати поняття про наукові методи досліджень в біології, пояснити, що собою являють наукові знання, навести приклад лабораторних досліджень рослин. Хід роботи. 1 Розказати про основні методи наукових досліджень. 2 Ввести поняття про наукові знання та їх види.  Зараз біологічна наука переглядає все, що вважалось майже аксіомами, бо бурхливий розвиток науки вцілому дозволив зробити безліч нових відкриттів, які змушують по новому подивитися на все, що було відкрито біологами у минулому. Відео 2. Новітні досягнення у біолгії. Майже кожен, хто чує словосполучення "біологічні дослідження", перш за все уявлеяє собі мікроскоп. 7. Біда О.А. Природознавства і сільськогосподарська праця: Методика викладання: Навч. посібник для студентів пед. ф-тів вищих навч. закладів та класоводів-Київ; Ірпінь: ВТФ „Перун", 2000. - 400с. 8. Біда О. Формування природничих понять//Початкова школа, 2000. – №7. –.23–25. 9. Борисенко Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи // Початкова школа. -2007. - № 3. -. 32-34. 10. Варакута О. Дидактичні умови формування природничих понять// Початкова школа, 2000. – №8. –.46–47. 11. Варакута О. Технологія формування природничих понять у молодших школярів// Наукові записки Те Список використаної літератури. Список використаної літератури. Міжнародні назви. дорипенем. Алгоритми діагностично-лікувальних навичок та вмінь з внутрішніх хвороб для лікарів загальної (сімейної) практики. Запоріжжя, 2012. 360. Васильева Л. Н. ТЕЛА и ТГБ: своевременная диагностика и лечение. Список літератури. 1. Выготский Л Воображение и творчество в детском возрасте. — М.: Просвещение, 1967.  3. Розкрийте історію становлення поняття "естетика" й основну проблематику науки, сформульовану О. Баумгартеном. 4. Проаналізуйте проблеми, котрі досліджує естетика як своєрідна галузь наукового знання. 5. Охарактеризуйте об'єктивні підстави зародження естетичних ідей в добу античної Греції. 5 Список літератури. Тема. Дослідження біологічних oб'єктів. Повні уроки. Мета. сформувати поняття про наукові методи досліджень в біології, пояснити, що собою являють наукові знання, навести приклад лабораторних досліджень рослин. Хід роботи. 1 Розказати про основні методи наукових досліджень. 2 Ввести поняття про наукові знання та їх види.  Зараз біологічна наука переглядає все, що вважалось майже аксіомами, бо бурхливий розвиток науки вцілому дозволив зробити безліч нових відкриттів, які змушують по новому подивитися на все, що було відкрито біологами у минулому. Відео 2. Новітні досягнення у біолгії. Майже кожен, хто чує словосполучення "біологічні дослідження", перш за все уявлеяє собі мікроскоп. Це дає можливість людині формувати абстрактне мислення. Гарним прикладом такого аб-страгування є жартівлива фраза «Сферич-ний кінь у вакуумі», яка висміює надмір-ний відрив від реальності в аналізі якихось проблем.  Формування другої сигнальної системи не було наслідком лише генетичних мутацій. Самі по собі вони створювали тільки можли-вість для формування комунікативних зв’язків та соціальних взаємодій. Відбір ішов не на рівні окремих особин, а на рівні груп. Яка група мала кращу комунікацію, та й отриму-вала переваги в існуючих умовах життя. Хоча морфологічні зміни відігравали важливу роль. Список використаної літератури. Список використаної літератури. Міжнародні назви. дорипенем. Алгоритми діагностично-лікувальних навичок та вмінь з внутрішніх хвороб для лікарів загальної (сімейної) практики. Запоріжжя, 2012. 360. Васильева Л. Н. ТЕЛА и ТГБ: своевременная диагностика и лечение. У списку літератури окремі джерела розміщують в алфавітному порядку прізвищ авторів. Крім того, у списку вказується повна назва видання і видавництва, рік видання та кількість сторінок. Виконана робота висилається в університет для перевірки. Остаточно оцінюється контрольна робота після співбесіди викладача і студента у період сесії.  48 Поняття про бур’яни та їх шкодочинність 49 Еколого-біологічні властивості бур’янів. 50 Причини забур’яненості агрофітоценозів. 51 Фітоценотичні заходи боротьби з бур’янами.  Список рекомендованої літератури. 1. Косолап М. П. Гербологія М. П. Косолап, І. П. Максимчук, –. : Вища школа, 2004. – 363. Біологічна термінологія є досить складною, проте, засвоєння її є необхідним для пояснення та розуміння біологічного явища, процесу тощо. Безперечно цінним у визначенні термінів є те, що вони точно виражають певне поняття, але кожна наука має свій складний шлях розвитку, який має відбиток й на її термінології. Тому частина термінів втратила своє початкове значення.  У період (1997-2005 рр.) вивченням проблеми формування біологічних термінів і понять в учнів 69 класів у шкільному курсі біології зайнялася Є.О.Неведомська. Список використаних джерел. 410. ДОДАТКИ.  Мета методичної підготовки – формування методичної готовності майбутніх учителів біології до виконання професійної діяльності в системі шкільної біологічної освіти. Методична підготовка є наскрізною і реалізується протягом усього періоду навчання в педагогічному університеті.  У науковій літературі немає чіткого визначення поняття «методична підготовка», розуміння важливості методичної освіти у професійному становленні майбутнього педагога, не згасає полеміка щодо статусу методики навчання біології як самостійної науки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

звіт про адаптацію учнів 5 класу вчителя предметника

зразки портфоліо вчителя англіиськоі мови

зно з біології 2007 тестові завдання