звіт про адаптацію учнів 5 класу вчителя предметника

звіт про адаптацію учнів 5 класу вчителя предметника

Про результати дослідження адаптації учнів 5-х класів до навчання. школі у 2014-2015 н.р.,проведеного практичним психологом спеціалізованої загальноосвітньої школи № 316 Серафімовою.А.  -виступи на педрадах перед класоводами та вчителями-предметниками на тему: «Особливості адаптації п`ятикласників»; -проведення класними керівниками в період навчання дітей в 5-му класі заходів,ігрових занять,що сприяли б розвитку їх комунікативних навичок,налагодженню позитивних стосунків між однокласниками,вивченню та засвоєнню своїх прав та обов`язків у старшій школі; -виявлення учнів,що складно переживають процес адаптації до навчання в старшій школі Презентація на тему: Роль вчителя в період адаптації учнів 5 класу. Завантажити презентацію. Отримати код.  Адаптація Упродовж усього життя і дорослим, і дітям доводиться адаптуватись до різних ситуацій.  Важливо, щоб вчителі – предметники створювали ситуації, які б дозволяли учневі проявляти ініціативу, мати право на помилку, на власну думку, брати участь у спільній діяльності, працювати в умовах альтернативи, вибору, створювати демократичну, неавторитарну атмосферу навчання. Слайд 15. З метою забезпечення педагогічної наступності З метою забезпечення педагогічної наступності готуватися до роботи у 5-му класі вчителі-предметники та класні керівники повинні заздалегідь. Рекомендації класним керівникам, вчителям-предметникам по результатам діагностики адаптаційних процесів учнів 10 класів 2015- 2016 рік. Перша група-емоційно дезадаптовані учні. при роботі з учнями слід враховувати що постійні окрики, зауваження, покарання не поліпшують поведінку дитини  в окремих ситуаціях учителю не слід повідомляти всьому класу отриману учнем оцінку; навчання самовладання; навчання ввічливості, тактовності, умінню дотримуватись слова. «Адаптація учнів 5 класу до умов. навчання у школі ІІ ступеня за. умов впровадження нового.  Під час відвідування уроків у 5-му класі була оцінена робота вчителів-предметників з погляду їхньої психолого-педагогічної майстерності. Вчителі, які працюють у 5 класі, намагаються врахувати особливості дітей цього віку. Так, Дудченко.М., на уроках природознавства використовує досвід учнів, набутий в 1-4 класах, проводить досліди, експерименти, застосовує наочність, приклади з повсякденного життя учнів. Вчитель математики Котило.О., проводить уроки відповідно до індивідуальних особливостей учнів, стимулює ініціативу, самостійність учнів, достатньо ознайомлена із навчальними програмами поч адаптуватися в життєвих ситуаціях; володіти собою, регулювати свою соціальну поведінку; самостійно критично мислити; бачити проблему і знаходити шляхи її раціонального розв'язання; грамотно працювати з інформацією; вміти працювати в колективі, знаходити вихід із конфліктних ситуацій; самостійно працювати над розвитком особистісних якостей, культурним рівнем, інтелектом. Педагогічний консиліум 5 клас. 3. У 5-му класі: 14 дівчат 15 хлопчиків Педагогічний консиліум 5 клас. 4. 29 учнів 21 учень з. Ювілейне 7 учнів з. Ст. Маячка 1 учень з. Дружнє Педагогічний консиліум 5 клас. 5. Результ Звіт про використання бюджетних коштів. Благодійна допомога. Кошторис на 2020 рік. Звіт фінансово-господарської діяльності. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ за 2019 рік. Використання бюджетних коштів. Кошторис на 2019 рік. Звіт фінансово-господарської діяльності. Благодійна допомога.  Практика вчителів та учнів за кордоном. Батькам [43]. Інформація батькам. З досвіду вчителів музичного мистецтва [3]. З досвіду вчителів музичного мистецтва. З досвіду вчителів іноземних мов [23]. З досвіду вчителів іноземних мов. З досвіду вчителів природничого циклу [4].  Виступ класного керівник 5-А класу Н.О.Руденко: "Адаптація унів 5-А класу до навчання в основній школі" на педагогічній раді 03.11.2016 року. Презентація ТУТ. 1. За цих обставин важливо щоб вчитель-предметник не переносив механічно методи навчання і форми взаємодії зі старшими школярами на учнів 5 класу. Необхідно поступово вводити новий зміст і нові форми навчальної діяльності. На початку вони повинні відповідати засобам навчання останнього року перебування дітей у початковій школі.  Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5- х класів до навчання в основній школі може сприяти цілеспрямована координація дій вчителів, їх професіаналізм та досвідченість. Організаційними формами роботи щодо підготовки педагогів, які працюють у 5-х класах можуть бути: - спеціальні курси та семінари підвищення кваліфікації для вчителів, які працюють в 5-х класах Рекомендації вчителям-предметникам. у роботі з п’ятикласниками. 1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, доборі методичних прийомів. 2. Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.  5. На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання). 6. Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей. 7. Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів. 8. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. «Адаптація учнів 5 класу до умов. навчання у школі ІІ ступеня за. умов впровадження нового.  Під час відвідування уроків у 5-му класі була оцінена робота вчителів-предметників з погляду їхньої психолого-педагогічної майстерності. Вчителі, які працюють у 5 класі, намагаються врахувати особливості дітей цього віку. Так, Дудченко.М., на уроках природознавства використовує досвід учнів, набутий в 1-4 класах, проводить досліди, експерименти, застосовує наочність, приклади з повсякденного життя учнів. Вчитель математики Котило.О., проводить уроки відповідно до індивідуальних особливостей учнів, стимулює ініціативу, самостійність учнів, достатньо ознайомлена із навчальними програмами поч Рекомендації класному керівнику і вчителям - предметникам з адаптації учнів 5 -х класів. Перехід з молодшої школи в середню - цікавий і складний період з життя школяра. Те, що принесе дитині цей період, радість чи смуток, багато в чому буде залежати від вчителів середньої школи, в першу чергу, від класного керівника. Нескладні рекомендації щодо сприяння учням у період їх адаптації до середньої школи можуть стати в нагоді кожному вчителю. Рекомендації класним керівникам 5- х класів. 1. На перших батьківських зборах необхідно представити нових вчителів, сприяти встановленню контакту батьків Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5- х класів до навчання в основній школі може сприяти цілеспрямована координація дій вчителів, їх професіаналізм та досвідченість. Організаційними формами роботи щодо підготовки педагогів, які працюють у 5-х класах можуть бути: - спеціальні курси та семінари підвищення кваліфікації для вчителів, які працюють в 5-х класах; - проведення спеціальних тренінгів з проблем наступності навчання; - система відкритих уроків, на яких самими педагогами відслідковується динаміка форм і методів навчання учнів упродовж 1-5 класів; - організація різнорівневого співр Звіт про використання бюджетних коштів. Благодійна допомога. Кошторис на 2020 рік. Звіт фінансово-господарської діяльності. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ за 2019 рік. Використання бюджетних коштів. Кошторис на 2019 рік. Звіт фінансово-господарської діяльності. Благодійна допомога.  Практика вчителів та учнів за кордоном. Батькам [43]. Інформація батькам. З досвіду вчителів музичного мистецтва [3]. З досвіду вчителів музичного мистецтва. З досвіду вчителів іноземних мов [23]. З досвіду вчителів іноземних мов. З досвіду вчителів природничого циклу [4].  Виступ класного керівник 5-А класу Н.О.Руденко: "Адаптація унів 5-А класу до навчання в основній школі" на педагогічній раді 03.11.2016 року. Презентація ТУТ. 1. 1. Вважати етап адаптації учнів 5-х класів до навчання у середній ланці завершеним. 2. Посилити контроль за учнями, які не встигають у навчанні, надавати постійну посильну допомогу їм та їх батькам. 3. Класним керівникам 5-х класів: 3.1. Продовжити інформування батьків про досягнення учнів у навчанні.  4. Учителям-предметникам: 4.1. Здійснювати індивідуальний підхід до навчання учнів 5-х класів. 4.2. Урізноманітнити прийоми та методи навчання на уроці. 4.3. Проводити “фізкультхвилинки” на кожному уроці. 4.4. Дотримуватися обсягу домашніх робіт. 4.5. Контролювати виконання домашніх завдань.  Фінансова звітність. Звіт про діяльність закладу. Матеріально-технічне забезпечення. Моніторинг якості освіти. На ньому були присутні вчителі-предметники, які викладають в 5-му класі, класний керівник та вихователь 5 класу, психолог, соціальні педагоги та адміністрація навчального закладу. В ході консиліуму були розглянуті проблеми, які виникли при переході учнів до предметного навчання, визначенні шляхи щодо створення умов для успішної адаптації п'ятикласників до основної школи. Переглядів: 2148 Додав: Татьяна Рейтинг: 2.0/1. Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. 1. Вважати етап адаптації учнів 5-х класів до навчання у середній ланці завершеним. 2. Посилити контроль за учнями, які не встигають у навчанні, надавати постійну посильну допомогу їм та їх батькам. 3. Класним керівникам 5-х класів: 3.1. Продовжити інформування батьків про досягнення учнів у навчанні.  4. Учителям-предметникам: 4.1. Здійснювати індивідуальний підхід до навчання учнів 5-х класів. 4.2. Урізноманітнити прийоми та методи навчання на уроці. 4.3. Проводити “фізкультхвилинки” на кожному уроці. 4.4. Дотримуватися обсягу домашніх робіт. 4.5. Контролювати виконання домашніх завдань.  Фінансова звітність. Звіт про діяльність закладу. Матеріально-технічне забезпечення. Моніторинг якості освіти. На ньому були присутні вчителі-предметники, які викладають в 5-му класі, класний керівник та вихователь 5 класу, психолог, соціальні педагоги та адміністрація навчального закладу. В ході консиліуму були розглянуті проблеми, які виникли при переході учнів до предметного навчання, визначенні шляхи щодо створення умов для успішної адаптації п'ятикласників до основної школи. Переглядів: 2148 Додав: Татьяна Рейтинг: 2.0/1. Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. Адаптація учнів 5 класу. Перейти к файлу. Заказать учебную работу. Педагогічна рада «Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності».  Вчителі початкової школи та класний керівник 5-го класу: підготовка листа-портфоліо для класного керівника 5-го класу; проведення самоаналізу уроків, складання анкет, рекомендацій; проведення батьківських зборів.  Головне робота педради дозволить узгодити дії вчителів-предметників, класних керівників, батьків щодо пошуку і виконання конкретних кроків у вирішенні актуальних проблем.  Звіт про якість знань учнів училища. Положення про проведення змагань з футболу серед учнів 5. Підготувала вчитель української мови та літератури Тімченко О.І., вища категорія, старший учитель Заслухано на шкільному засіданні методичного об’єднання 05.11.2014р. 2014р. Життя учителя усе, як на долоні, По краплі душу іншим віддаєш.  Не завжди враховуються й вікові особливості учнів. Учитель-предметник, який прийшов із 11 класу до 5 класу, дивиться на десятирічну дитину, як на дорослого, принаймні, хоче бачити її такою. Проте мислення школяра, який прийшов до п’ятого класу, деякою мірою залишається конкретним, наочно-образним. Важливо й те, що 1 вересня до п’ятикласників приходять вчителі з різним емоційним настроєм, темпераментом, власним підходом до дітей. Учитель-предметник, який прийшов із 11 класу до 5 класу, дивиться на десятирічну дитину, як на дорослого, принаймні, хоче бачити її такою. Проте мислення школяра, який прийшов до п'ятого класу, деякою мірою залишається конкретним, наочно-образним. Важливо й те, що 1 вересня до п'ятикласників приходять вчителі з різним емоційним настроєм, темпераментом, власним підходом до дітей. На кожному уроці інший учитель.  Бажано вчителям- предметникам звернути на них увагу. Загалом стосунки в колективі товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можуть органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати. Про стан психолого-педагогічного забезпечення. процесу адаптації учнів 5 класу до навчання. у школі II ступеня. Протягом І семестру _ навчального року педагогічний колектив школи працював над вирішенням дидактичної проблеми щодо адаптації учнів 5 класу до навчання у основній школі.  Під час відвідування уроків була оцінена робота вчителів-предметників з погляду їхньої психолого-педагогічної майстерності. При цьому було встановлено, що практично всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Вчителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу. Адаптація учнів 5 класу. Поради для батьків. 1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.  Під час бесіди виразіть своє прагнення покращити шкільне життя дитини. Якщо між вами та вчителем виникають серйозні розбіжності, докладіть усіх зусиль, щоб мирно розв’язати їх, навіть якщо доведеться спілкуватися для цього з директором школи. Інакше ви можете випадково поставити дитину у незручне положення вибору між відданістю вам і повагою до свого вчителя. 3. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань та заохочень. Адаптація учнів 5 класу. У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі – предметники», уроки проходять у різних кабінетах. Інколи діти навіть змінюють школу, у них з’являються нові однокласники. До того ж перехід з початкової школи у середню співпадає зі своєрідною віковою кризою - початком переходу від дитинства, що є досить стабільним періодом розвитку, до молодшого підліткового віку.  3. У п’ятому класі багато дітей відчувають самотність, тому що улюбленої першої вчительки немає поруч, а класному керівникові часто не вистачає часу приділяти їм увагу в тій же мірі. А інші «шаленіють» від свободи та носяться по всій школі, задираючись навіть до старшокласників. Про стан психолого-педагогічного забезпечення. процесу адаптації учнів 5 класу до навчання. у школі II ступеня. Протягом І семестру _ навчального року педагогічний колектив школи працював над вирішенням дидактичної проблеми щодо адаптації учнів 5 класу до навчання у основній школі.  Під час відвідування уроків була оцінена робота вчителів-предметників з погляду їхньої психолого-педагогічної майстерності. При цьому було встановлено, що практично всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Вчителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. Адаптація учнів при переході з початкової до основної школи може проходити досить болісно: учні відчувають психологічний дискомфорт, який може перерости в особистісні психологічні проблеми, що тягне інші – уповільнення когнітивного розвитку, а також проявляється у зниженні успішності і може призвести до девіантної поведінки. Проблема адаптації до нових умов навчання при переході на ІІ cтупінь середньої освіти хвилює керівників шкіл, вчителів середньої та початкової ланки, батьків випускників початкової школи.  Вчителі-предметники. 4. Діагностика учнівського контингенту випускних класів початкової школи. Адаптація учнів 5 класу. Опубліковано: bratoschewska s Чт, 2013-01-03 15:47. 2012/2013. Презентації. 3. В презентації висвітлено досвід школи у вивченні адаптаційного періоду учнів 5 класу. Автор: Рідкоборода Любов Вікторівна,ЗДНВР Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №29. adaptaciya_5_klasu_mykolajivskoji_zosh_29.rar - 13.58 MБ.  Адаптація учнів 5-го класу до навчального процесу середньої школи. Корекційне заняття "Мій клас" з адаптації учнів 5 класу. Оптимізація адаптації учнів 1 класу до школи. Корекційне заняття "Адаптація до школи" з учнями 1 класу. Акмеологічні підходи в організації навчально-виховного процесу і адаптації учнів 5-х класів. Отримати сертифікат. За жанром. Адаптація учнів п’ятих класів до нових умов навчання. Проблеми наступності у навчанні. Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості  Мета: Обговорення основних проблем, які виникли в процесі адаптації учнів 5 – го класу; визначення напрямків спільних дій адміністрації гімназії, вчителів та психолога з метою успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання. Завдання: 1. Виявлення характеру і причин виникнення труднощів в процесі адаптації учнів 5-го класу. 2. Розробка конструктивних методів та прийомів для вирішення проблем адаптації. 3. Висвітлення проблем самооцінки, мотивації, особистісних пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою учнів 5-го класу. Фінансовий звіт. Державні закупівлі. Баланс.  Ефективний психолого-педагогічний супровід учнів з ООП. Навчальний процес. Структура навчального року. ПАМ’ЯТКА ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-х КЛАСАХ Придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах. Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу згідно віковим особливостям. Пам’ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру. Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам’ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання. Протягом уроку та для домашнього виконання давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання. Щоденно перевіряйте пись Відео про адаптацію учнів 5 класу. 49:21. Адаптація учнів 5 х класів 2018р. Людмила Волкодав. Aufrufe 469Vor 2 years.  «Школа адаптації» - проект учнів ліцею нових інформаційних технологій Кам'янської міської ради Дніпропетровської 1:49. Відео з психолого-педагогічного консіліуму "Адаптація учнів 1-х класів до навчання в школі". Школа 34 м. Миколаєва. Aufrufe 62Vor 2 years. 1:12. Емоційне відношення до школи учнів 5 класу. Andrey Ivanchenko. Aufrufe 100Vor 4 years.  Безкоштовний «Онлайн-курс для вчителів початкової школи». Реєструйтеся за посиланням: ed-era.com/nus 25:17. Рекомендації класним керівникам, вчителям-предметникам по результатам діагностики адаптаційних процесів учнів 10 класів 2015- 2016 рік. Перша група-емоційно дезадаптовані учні. при роботі з учнями слід враховувати що постійні окрики, зауваження, покарання не поліпшують поведінку дитини  в окремих ситуаціях учителю не слід повідомляти всьому класу отриману учнем оцінку; навчання самовладання; навчання ввічливості, тактовності, умінню дотримуватись слова.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ольга березан збірник задач з хімії відповіді

історія україни 8 клас зростання ролі козацтва в житті україни козацькі повстання 90-х років 16 ст

инструкция sharp r 7g55