твір на тему мій улюблений предмет англійська мова про математики

твір на тему мій улюблений предмет англійська мова про математики

У кожного учня свій улюблений предмет.На мою думку,це залежить від нахилів дитини,здібностей та захоплень.Усі міи різні,з різними самаками. Ваш комментарий к ответу: Отображаемое имя (по желанию)  Поможіть з твором на англ мову 18 речень мій улюблений предмет (бажано якийсь природничий Мені дуууже треба поможіть напишіть!! НапиСати твір на тему хто ваш улюблений герой із Твір з англ мови про улюблений журнал) ПОМОЖІТЬ!

ДОПОМОЖІТЬ БУДЬЛАСКА!

розповідь про свій улюблений день ПОМожіть Блін дуже треба поможіть написати лист до друга про улюблений журнал.(журнал про Правильные ответы и решения.Ответ на любой вопрос. Обратная связь. Ви можете почитати необхідні теми з англійської граматики за цим посиланням. Ці питання стануть Вам у нагоді, якщо Ви захочете самі скласти топік (тему) з англійської мови на тему «Мій улюблений предмет у школі» (“My favourite subject at school”): 1. What is your favourite subject? 2. Why do you like it? Англійська мова. Інформатика. Математика. Основи здоров’я. Природознавство.  Моя улюблена вчителька з кожної важкої ситуації намагається вийти тільки з хорошим настроєм і з посмішкою, вона дуже рідко виходить із себе. Валентина Володимирівна допомагає нам знайти щось своє в житті, підкреслює в кожному його індивідуальність. Валентина Володимирівна дарує нам те, що може дати не кожен вчитель: світлу і променисту посмішку, радість від зустрічей, доброту і тепло своєї душі. Вона цілком присвячує себе роботі, віддає нам всі душевні сили, всю свою теплоту.  Валентина Володимирівна детально і цікаво пояснює нам кожну нову тему. Вона нетерпима до неуваги з боку учнів і до ліні. Шкільний твір на тему "Мій, улюблений предмет (твір-роздум)" — розвиток зв'язного мовлення, зразок та варіанти написання на УкрЛібі.  Мій улюблений предмет — рідна мова. Я дуже люблю українську мову. Вона така мелодійна, м'яка, добра. Особливо в піснях та віршах. Моя бабуся дуже любить тихенько співати, коли щось робить. Я сідаю поруч із нею, слухаю — не наслухаюсь. І вірші вчу з задоволенням. А ще, думаю, дуже важливо знати, як правильно написати будь-яке слово, адже в контрольній роботі з кожного предмета все повинно бути граматично правильно. Без знання української мови нічого не прочитаєш і нічого не напишеш правильно, навіть простого листа. Головна » Англійська мова » Твір з англійської:My Favourite Lesson/Мій улюблений урок. середа, 27 липня 2016 р. Твір з англійської:My Favourite Lesson/Мій улюблений урок. My name is Maksym and I’m thirteen years old. I’d like to tell you a few words about the school lessons and my favourite one.  Фізика, геометрія та інформатика тільки з'явилися. У минулому році ми вивчали просто математику, а в цьому році предмет був розділений на алгебру і геометрію. Мені подобаються багато предметів, майже всі, крім малювання, так як я не дуже добре малюю. Мій улюблений урок - це географія. Ми почали вивчати все про світ, про просторах землі і води в минулому році. З тих пір я просто закоханий в цей предмет. У шкільній програмі безліч цікавих предметів.Але мені найбільше подобаеться читання. Це дуже пізнавальний урок,оскільки ми на них читаемо повчальні твори.Завдяки цьому уроку,я відкрила для себе багато чого нового.Автори вчать нас бути дружелюбними,стриманими,любити природу і допомагати іншим.Цей уроков вказуе на наші недоліки і допомагает вдосконалитися.  У кожного учня свій улюблений предмет.На мою думку,це залежить від нахилів дитини,здібностей та захоплень.Усі міи різні,з різними самаками. Поможіть скласти твір тему мій улюблений урок математика. 0 голосов. 8 просмотров.  У шкільній програмі безліч цікавих предметів.Але мені найбільше подобаеться читання. Це дуже пізнавальний урок,оскільки ми на них читаемо повчальні твори.Завдяки цьому уроку,я відкрила для себе багато чого нового.Автори вчать нас бути дружелюбними,стриманими,любити природу і допомагати іншим.Цей уроков вказуе на наші недоліки і допомагает вдосконалитися. Також я люблю урок читання,тому що на ньому можна відпочити.Оповідання,вірші,творі є дуже захоплюючими,тому читати їх одне задоволення.Ще я легко вчу вірші.Вони розвивають нашу пам ять и заглиблюють нас у світ прекрасного.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз англійська 10 класс плахотник

гдз з геометрії бевза

гдз ольга березан збірник задач з хімії відповіді